۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز:

شهرداری‌های استان البرز ساختار حمل ونقل عمومی شهرها را اصلاح کنند

شهرداری‌های استان البرز ساختار حمل ونقل عمومی شهرها را اصلاح کنند

البرز- مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: شهرداری‌ها نسبت به اصلاح ساختار حمل و نقل عمومی شهرها با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزایی با اشاره به سیاست‌های کلان نظام و دولت سیزدهم برای ارتقای کیفی زندگی مردم، حمل و نقل عمومی راحت، ارزان و سالم را از اصول اساسی مدیریت شهری دانست و بر ضرورت توجه شهرداری‌ها به اصلاح ساختار حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

وی مطرح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه استفاده از خودروهای سبز از جمله برنامه‌های دولت است که باید با رویکرد حفاظت از محیط زیست مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز اضافه کرد: شهرداری‌های استان با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی و مشارکت همه دستگاه‌های متولی نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از وسایل نقلیه با سوخت پاک اقدام کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه تصمیم دولت برای بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از سوخت پاک است، خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه گفت: با در نظر گرفتن ساختار باغ شهری استان نسبت به اصلاح ساختار حمل و نقل عمومی شهرها با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن اهتمام داشته باشید.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز، اصلاح هندسی معابر و نوسازی حمل و نقل عمومی با رویکرد حفاظت از محیط زیست شهرها را یکی از ضرورت‌های مهم در توسعه شهرها عنوان کرد و خواستار توجه بیش از پیش مدیریت شهری به این مهم شد.

به گفته میرزایی، هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات و فعالیت‌ها در سازمان اتوبوسرانی از دیگر مواردی است که می‌تواند مسئولان امر را در این زمینه یاری دهد.

کد خبر 5977158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha